eKasa

Elektronická pokladnica

Elektronická pokladnica – kedy ju potrebujete a ako si vybrať? 

Rozhodnite sa na základe vašich potrieb alebo nám nechajte Váš kontakt a my Vám poradíme!

Elektronická pokladnica

Elektronická pokladnica, alebo online pokladnica je podľa Zákona o používaní ERP (Elektronická registračná pokladnica) z roku 2008 povinnosťou každého obchodníka, ktorý predáva tovar alebo služby a prijíma za ne platby v hotovosti alebo kartou na území Slovenskej republiky. 

V našom predošlom článku „Kto je povinný mať eKasu“ sme sa tejto téme venovali obšírnejšie. 

Ak ste sa našli v takejto definícii Finančnej správy a ako podnikateľ si budete musieť pokladnicu zadovážiť, v prvom rade sa musíte rozhodnúť, či je pre vás na základe vašich potrieb vhodnejšia VRP alebo eKasa. Aký je medzi nimi rozdiel?

Bezplatná aplikácia finančnej správy – aplikácia funguje na každom SMART zariadení (mobil, tablet, počítač) a pre fungovanie si stačí zadovážiť už iba tlačiareň pre tlač dokladov. 

Výhody:

  • finančne nenáročné riešenie
  • vhodné pre začínajúcich alebo menších podnikateľov s menším počtom tovaru alebo služieb
  • prenosné riešenie

Nevýhody:

  • problematické v prípade väčších prevádzok s väčším počtom tovaru a položkami
  • nekompatibilné s inými systémami, nemožno integrovať so skladovými alebo pokladničnými riešeniami či platobnými terminálmi
  • závislosť na internete

ORP alebo eKasa od 1.7.2019 strieda svojho predchodcu – elektronickú registračnú pokladnicu. ORP obsahuje softvér, ktorý následne podáva správy o transakciách systému Finančnej správy, eKasa.

Výhody:

  • kompatibilné s inými pokladničnými, účtovnými, skladovými či hotelovými systémami 3.strán
  • vhodné pre všetkých – od menších, až po veľkých podnikateľov
  • pripojiteľné periférie (skener, váha, platobné terminály…)

Nevýhody:

  • finančne náročnejšie, kúpa hardvéru / mesačný paušál
  • niektoré modely nie sú prenosné
icon6

Služby

Stacionárne alebo mobilné riešenia s pripojením na internet a akceptáciou platobných kariet.

icon1

Maloobchod

Stacionárne riešenia vhodné do každej prevádzky, s tabletom a zákazníckym displejom.

icon

HORECA

Riešenia s tabletom a Mobilný čašník do každej gastro prevádzky. Integrácia s hotelovými a reštauračnými systémami.

icon2

Field service

Mobilné online riešenia pre každého obchodníka pre prácu v teréne.

icon3

Mobilný predaj

Sezónny, mobilný predaj a predaj v stánku - prenosné pokladnice sú ideálnym riešením.

icon5

Rozvoz a distribúcia

Komplexné mobilné pokladničné systémy integrované na skladové a účtovné softvéry.

eKasa

Vyberte si z našich stacionárnych alebo mobilných riešení. 

  • eKasa pokladnica
  • eKasa tlačiareň
  • integrovaný platobný terminál
  • integrovaný sknener QR a EAN kódov

FiskalPRO N3

FiskalPRO A8

POS N5 point of sales

FiskalPRO N5

FiskalPRO N86

t2 terminál so stojanom

FiskalPRO T2

FiskalPRO Orange zostava

FiskalPRO Green zostava

VRP riešenia

Výhodou VRP od FiskalPRO je Android zariadenie, na ktorom beží aplikácia Finančnej správy virtuálna pokladnica. Vďaka FiskalPRO získate:

  • Mobilné riešenie s integrovaným platobným terminálom
  • Integrovaný skener
  • Integrovaná tlačiareň
  • Jednoduchý prechod na eKasu – stačí iba update softvéru a CHDÚ. 

FiskalPRO A8 VRP

FiskalPRO N3 VRP

Vyberte si spoľahlivé riešenie. Vďaka nám
sa môžete sústrediť na vaše podnikanie!

Napíšte nám prostredníctvom kontaktného formuláru a my vám s radosťou poradíme.

Pripravili sme pre vás upgrade v súlade s legislatívou platnou od 1. 7. 2022

Finančná správa pripravila aktualizáciu VRP, o ktorej vás budeme aktuálne informovať.