Postup založenia reklamácie prostredníctvom portal.fiskalpro.eu
1. Výber firmy zákazníka, na ktorú sa bude zakladať reklamácia
2. Vytvoriť novú reklamáciu cez zákaznícku podporu
3. Vyplniť povinné polia a kliknúť na “Uložiť a odoslať “
4. Kliknúť “Pokračovať k PDF“ a stiahne sa PDF súbor, ktorý je potrebné vytlačiť, podpísať a zaslať spolu so zariadením.
Náhľad reklamačného protokolu:
Značka FiskalPRO patrí spoločnosti A3 Soft s.r.o., ktorá vznikla v roku 2004 v Púchove.
Už od začiatku nášho pôsobenia na trhu sa venujeme dodávke komplexných informačných
a pokladničných riešení. FiskalPRO aj pre malé firmy prináša výhody korporátnych riešení, mnohé aj v cene zariadení.
Pripravili sme pre vás upgrade v súlade s legislatívou platnou od 1. 7. 2022
Finančná správa pripravila aktualizáciu VRP, o ktorej vás budeme aktuálne informovať.